Veel gestelde vragen

Wij streven ernaar om u een zo optimaal mogelijke service te bieden. Op deze pagina geven wij antwoord op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Indien het antwoord op uw vraag hier niet staat, neemt dan gerust contact met ons op. Hou voor de zekerheid het reserveringsnummer en/of postcode + huisnummer bij de hand, we kunnen hier naar vragen.

Telefoonnummer: 070 2210141
E-mail: info@kijkpartyverhuur.nl

feest verhuur bij KIJK Partyverhuur

Huren

Na uw online reservering controleren wij persoonlijk uw bestelling en ontvangt u een orderbevestiging. Indien wij niet alle materialen beschikbaar hebben, zal er ten alle tijden contact worden opgenomen.

Een huurdag betreft twee kalenderdagen, de zondag telt nooit als een extra dag. Voorbeeld 1: Indien u vrijdag de huurmaterialen ophaalt, moet deze op zaterdag worden teruggebracht voor 17.30 uur Voorbeeld 2: Op zaterdag opgehaald is uiterlijk maandag voor 17.30 uur teruggebracht (de zondag is dus GRATIS).

Een bestelling kunt u tot 72 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

Nee, de zondag wordt niet geteld en is dus altijd gratis! Op zondag bieden wij geen bezorgservice. Speciaal voor iedereen die doordeweeks gewoon moet werken bieden wij een terugbreng uurtje aan. U kunt dus wel de spullen op zondag terugbrengen! Dit kan tussen 16.00 - 17.00uur.

Bezorgen & afhalen

Geen zin om de gehele dag thuis te zitten wachten op je bestelling? Laat jouw bestelling op afspraak bezorgen. Bestel voor 17.00 uur en bepaal zelf tijdens welk dagdeel jij jouw bestelling ontvangen wilt. Kies uit onderstaande dagdelen:

Maandag t/m zaterdag
09.00 - 12.00 uur
14.00 - 17.00 uur

De koeriersdienst levert op de begane grond, trappen en lange loopafstanden hebben een afwijkend tarief.

De bestelling is verpakt op rolcontainers en in kratten. De materialen dienen bij ophalen op de zelfde manier klaar te staan zoals ze zijn afgeleverd. We verwachten de verhuurmaterialen weer schoon retour, behalve de borden, bestek en glaswerk.

Ben je vrijdag gewoon aan het werk? Speciaal voor jouw bieden wij een gratis donderdagavond bezorging! Op donderdagavond tussen 20.00 - 22.00 uur leveren wij jouw gehuurde spullen af op donderdagavond.

Uiteraard kunnen bestelling bij ons kosteloos worden afgehaald, u dient altijd van te voren te reserveren.

Afhaaladres:
Oude Middenweg 209
2491AG Den Haag

Maandag t/m zaterdag
09.00 - 17.30 uur

Extra service op zondag(en)
16.00 - 17.00 uur

Betaling & borg

iDeal

Snel, makkelijk en betrouwbaar betalen via Ideal. Bij uw huurbevestiging ontvangt u altijd een iDeal linkt, waardoor u direct kunt betalen. 

Hebben we na afloop iets terug te betalen, dan ontvang je het geld bedrag terug op de rekening van herkomst. Opgeven van een afwijkende rekening is helaas niet mogelijk. 

Er wordt voor deze betalingsmethode geen administratiekosten in rekening gebracht.

Pinnen

Betaal je liever pas wanneer je echt de spullen in huis krijgt? De zogenoemde Rembours optie bieden wij ook aan, je betaalt het gehele voorschot aan de bezorger. Heb je na afloop nog dranken over? Vergeet dan niet om een briefje bij te voegen met de rekening gegevens. 

Er wordt voor deze betalingsmethode geen administratiekosten in rekening gebracht.

Op factuur

Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen, we schrijven achteraf de rekening voor de daadwerkelijk genoten diensten. Voor uw crediteuren administratie is het mogelijk om een inkoopnummer, -referentie of kostenplaats door te geven. Deze zullen wij vermelden op de factuur. 

Er wordt voor deze betalingsmethode € 1,95 (14 kalenderdagen betalingstermijn) of € 2,95 (30 kalenderdagen betalingstermijn) administratiekosten in rekening gebracht.

Voor een te late betaling geldt een toeslag van € 12,95 handelingskosten. 

Nee, bij ons betaal je geen borg. U kunt bij levering het totale huurbedrag pinnen of vooraf per bank de betaling overmaken. Als u een reservering bij ons komt ophalen maken wij een kopie van uw legitimatie.

Ongeopende dranken en fusten brengen wij niet in rekening. Na afloop zullen wij deze flessen verrekenen en binnen 14 dagen retour storten.

Schoonmaken & schade

Gebruikssporen en slijtage op de gehuurde materialen wordt bij ons niet aangemerkt als schade; mocht er sprake zijn van krassen of beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan je doorberekend. Als je de apparatuur bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer je het bij ons komt ophalen. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode erg smerig worden, dan brengen we schoonmaakkosten in rekening. 

Nee, wij begrijpen dat u daar geen zin in heeft. Wij verwachten dat u de servies, glaswerk en bestek ''veegschoon'' inlevert, wij doen de afwas. 

Over ons

Een frisse blik op partyverhuur

Wij geloven in innovatie, vernieuwen en specialisme. Met onze specialisten zoeken we elke dag naar verbeteringen. Wij weten alles van onze producten en verhuren deze maar al te graag om jou blij te maken. 

Hoe?

Innoveren zit in ons bloed. Wij zijn uniek en proberen continu te verbeteren in logistiek, het assortiment en vooral in onze service. Met een unieke automatisering en gemotiveerde medewerkers bieden we een exclusieve service, huren met een glimlach!

√ Een overzichtelijk bestelproces met duidelijke communicatie
√ Een team van productspecialisten
√ Krachtige samenwerkingen met partners die in onze visie geloven
√ Duurzaam ondernemen

Daarom KIJK Partyverhuur

Vanuit ons geloof en een frisse blik bieden wij een dienst waar we trots op zijn en jij kan huren met een glimlach! Daarom kan je rekenen op KIJK Partyverhuur:

√ Het juiste advies van een productspecialist
√ Een koeriersdienst die bezorgd wanneer je wel thuis bent
√ Ook geopend in het weekend

VRIENDEN

ADO Den Haag
Kabinet
uithof
Strandtent titus
heineken
Radio decibel